Крок 4: Персонал та навчання.
Маленькі "пів кроки", передбачені цим кроком, ми можемо розпочинати вже на етапі проектування магазину одягу. Ми не дарма виокремлюєму питання персоналу та загострюємо на цьому Вашу увагу. Правильно підібраний персонал правильно зустрічатиме покупців, презентуватиме товар, завершуватиме продажі та примножуватиме лояльність до Вашого магазину з боку клієнтів. Все це важливі фактори, що впливатимуть на Ваш фінансовий результат, а отже на успішність проекту. Скористайтесь нашими консультаціями щодо підбору та програмами навчання персоналу. Ми надзвичайно зацікавлені у доборі хороших та відповідальних продавців, яких можна згуртувати у справжню команду готову досягати необхідних висот у продажах. Різні системи по різному іменують головного працівника Вашого салону. Одні називають цю посаду директором, інші - менеджером,а хтось - адміністратором. Зрозуміло, що не в назві справа. Справа в умінні згуртувати навколо себе усіх працівників та скеровувати їх у найкращому, в тому числі для них самих, руслі. Після Вас це друга людина у Вашому бізнесі, що буде представляти Ваш бізнес у зносинах із зовнішнім світом, буде відповідати за уникнення конфліктних ситуацій та підвищуватиме у підпорядкованого їй колективу майстерність у спілкуванні з відвідувачами. Ми пропонуємо тестування усіх претендентів у Ваш колектив задля того щоб виявити їх життєві цінності, схильності та професійну зорієнтованість. Результатом тестування повинен стати хороший колектив, а за підсумками спостереження за їх спільною працею, та виконанням завдань, що вимагають максимальної концентрації, - вибір лідера цієї команди. За власною ініціативою Ви можете самостійно провести тестування на основі наших метеріалів своїх претендентів. Важливим етапом у нашій роботі також є навчання персоналу основним процесам операційної діяльності салону одягу, правилам віжуалмерчандазінгу. Ваші працівники за Вашої доброї волі можуть проходити періодичні регіональні навчання профільних спеціалістів в Україні або в центральному офісі материнської компанії. |
Повернутись до опису всіх кроків
Повернутись до опису попереднього кроку
Перейти до опису наступного кроку